Red8, Propeller i Initiative realizują kampanię Rossmanna [wideo]

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, kinie oraz w mediach digitalowych.

Rossmann, jedna z największych sieci drogeryjnych w Europie, rozpoczęła w naszym kraju kampanię reklamową promującą akcję CSR "Pomagamy jak umiemy kobietom". Celem promocji jest pokazanie konsumentkom, że dzięki zbieraniu punktów poprzez skanowanie aplikacji Rossmanna mają realny wpływają na pomoc kobietom, które są w trudnej sytuacji.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, kinie oraz w mediach digitalowych. Za obsługę mediową kampanii odpowiada dom mediowy Initiative, za realizację reklamy – dom produkcyjny Propeller i agencja kreatywna Red8. Kampania potrwa kilka tygodni.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.