Kreatura 2021: zgłoszenia do 21 października [wideo]
W tym roku debiutuje nowa kategoria: podcasty.
W nowej kategorii można zgłosić jeden z odcinków serii (sezonu) kreatywnie przygotowywanego podcastu. Zgłaszany odcinek powinien zostać opublikowany w serwisach streamingowych przed 2 września 2021 r.
Podkategorie w kategorii podcasty to:
1. Podcast ze świata mediów i reklamy - produkcje zawierające autopromocję bez udziału reklamodawcy. Przygotowane przez agencje, domy mediowe, media, instytucje lub osoby prywatne, poszerzające wiedzę o marketingu i reklamie.
2. Podcast szyty na miarę - produkcje audio przygotowane na zlecenie reklamodawcy lub przez samego reklamodawcę.
3. Podcast open - kreatywne produkcje audio o charakterze hobbystycznym, amatorskim, nonprofit lub inne bez udziału reklamodawców. Zgłoszenia do podkategorii podcast open są bezpłatne.
Tu znajdziecie informacje o pozostałych kategoriach konkursowych.
Prace biorące udział w konkursie oceniane są pod kątem oryginalności i innowacyjności pomysłu oraz ponadprzeciętnej jakości wykonania. Zgłoszenia w tym roku będzie oceniać jury pod kierownictwem Karoliny Witeckiej, CEO i współwłaścicielki agencji Cut The Mustard. Z pełnym składem jury można zapoznać się tutaj.
Zapraszamy do rejestracji, a następnie zgłaszania prac. Zgłoszenia są bezpłatne we wszystkich kategoriach dla freelancerów - autorów prac, którzy nie ukończyli 26 lat w dniu składania zgłoszenia.
Na poniższym wideo możecie zobaczyć, jak wyglądało ogłoszenie wyników Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura 2020 transmitowane na żywo na stronie "Media Marketing Polska" na Facebooku 25 listopada ub. r.