Gamingowe nagrody w loterii Sprite'a
Agencja Kool Things odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii.
Marka Sprite (The Coca-Cola Company) ruszyła z nową loterią dla konsumentów zainteresowanych grami wideo. Wspiera ją kampania przygotowana przez agencję gaming marketingu – Kool Things. Ogólnopolska loteria potrwa do 30 listopada i dotyczy wszystkich butelek Sprite'a z promocyjnymi etykietami. Do wygrania jest 30 konsol PlayStation 5, 25 par słuchawek Pulse 3D, 25 kontrolerów DualSense, 100 kart prepaid do PS Store o wartości 50 zł oraz 50 kart prepaid do PS Store o wartości 100 zł.
Agencja Kool Things odpowiada za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Za wdrożenie chatbota odpowiada Agencja LiquidThread. Loterię wspierają działania reklamowe w social mediach i internecie. Zakup mediów powierzono agencji MediaCom Warszawa.

Maciej Florek
2380 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze