Justyna Goraj dyrektorem marketingu Shell Polska

Z firmą paliwową związana jest od 15 lat.

Justyna Goraj objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu Shell Polska. Będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej firmy w Polsce, a także wyznaczanie strategicznego kierunku rozwoju w obszarze oferty paliwowej i programu lojalnościowego Shell ClubSmart.

Justyna Goraj pracuje w Shell Polska od ponad 15 lat. W ostatnim czasie była odpowiedzialna za działania marketingowe w dziale olejów i smarów, wcześniej pełniła funkcję menedżera do spraw marki i komunikacji, m.in. olejów Shell Helix.

Od początku 2020 r. Shell Polska prowadzi akcję marketingową „Wtorki i czwartki z Shell V-Power”, w ramach której klienci mogą we wtorki zatankować paliwo Shell V-Power 95, a w czwartki Shell V-Power Diesel w cenie paliw podstawowych. 

Shell inwestuje również w paliwa alternatywne i dąży do zeroemisyjności. W 2021 r. firma ogłosiła nową strategię neutralności klimatycznej. Od początku 2020 r. 97% stacji własnych Shell jest zasilanych zieloną energią, a wewnątrz stacji wykorzystywane jest energooszczędne oświetlenie LED. Koncern ostatnio otworzył też w Polsce dwie pierwsze stacje LNG i planuje zainstalować 10 ultraszybkich ładowarek Shell-Ionity.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.