Golden Drum: pięć statuetek dla agencji z Polski

Cztery z nich trafiły do McCann Poland. Drugi rok z rzędu Publicis Italy otrzymała tytuł Agencji Roku.

Podczas Grand Award Ceremony festiwalu Golden Drum w Portorožu w Słowenii agencje z Polski zdobyły pięć statuetek. Gong otrzymał brąz w kategorii OOH za kampanię "The art of stealing" dla Netfliksa. Cztery statuetki odebrał  McCann Poland (jedną srebrną oraz trzy brązowe) za projekt "Safe Waze 2 Shop" dla Mastercarda.

Jury nominowało 271 zgłoszeń i przyznało łącznie 46 nagród Bronze Drum, 41 Silver Drum, 30 Golden Drum i 14 Grand Prix w różnych grupach i kategoriach.

Drugi rok z rzędu Publicis Italy z Mediolanu otrzymała tytuł Agencji Roku, przyczyniając się do ogólnego sukcesu Publicis, która zebrała najwięcej punktów i została uhonorowana tytułem Sieci Roku. Nagroda Niezależnej Agencji Roku trafiła w ręce agencji Voskhod z Jekaterynburga w Federacji Rosyjskiej. Najlepszą marką 27. edycji festiwalu, zdobywając Brand Grand Prix, został Burger King z dwoma nagrodami Grand Prix, 6 Golden Drums, 4 Silver Drums i 2 Bronze Drums we wszystkich sekcjach. Jorg Riommi, Eduardo Marques i Bruno Bertelli, autorzy kampanii Moldy Whopper, zostali uhonorowani tytułem Dyrektorów Kreatywnych Roku.

Katarzyna Kacprzak 602 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.