W jakim kierunku zmierza Programmatic w Polsce: Adform Flow Summit 2021

21 października zapraszamy na bezpłatną konferencję w formule online. Uczestnicy Adform Flow Summit poznają najnowsze trendy podczas inspirujących prelekcji (w dwóch ścieżkach tematycznych - ogólnej i technicznej) oraz dyskusji panelowej.

Konferencja Adform Flow Summit kierowana jest do agencji, domów mediowych, marketerów, wydawców.

Wydarzenie będzie realizowane w formule studia telewizyjnego na żywo, za pośrednictwem platformy umożliwiającej zadawanie pytań, interakcję i networking z uczestnikami konferencji. a wśród elementów angażujących odbiorców znajdą się nagrody, które będzie można wygrać podczas wydarzenia.

Keynote Speech inaugurujący Adform Flow Summit wygłosi Jochen Schlosser, CTO Adform, firmy uznanej przez Gartner za lidera branży adtech. Platforma do zintegrowanej obsługi cyfrowych kampanii reklamowych Adform zdobyła w tym roku prestiżową nagrodę Red Dot za interfejs i projektowanie UX. Wydarzenie będzie okazją do podsumowania pierwszego roku działania Adform Flow – pakietu produktów dla marketerów, zaprojektowanych pod kątem intuicyjnej obsługi. Ułatwiają one planowanie, zakup oraz aktywację kampanii cyfrowych. O tym, jak system w najprostszy sposób prowadzi użytkowników przez workflow kampanii i pomaga im w jej optymalizacji opowie Ana Rink, Princial UX Designer w Adform. Zmieniającym się dynamicznie w ciągu ostatnich 12 miesięcy wyzwaniami wobec marketerów przyjrzą się Kamil Szpilski, Enterprise Account Manager i Łukasz Bańkowski, Enterprise Sales Manager w Adform. W swojej prezentacji udowodnią, że Adform Flow odpowiada na kluczowe z tych wyzwań.

W konferencji weźmie udział także szereg menedżerów i ekspertów spoza Adform. Marcin Olszewski, Head of Advertising Excellence w Allegro.pl, pokaże, jak można wykorzystać dane tej czołowej platformy e-commerce w działaniach marketingowych linkujących poza domenę Allegro. Olgierd Cygan, partner zarządzający w Welcome Digital, przyjrzy się kreacjom w marketingu cyfrowym, które budzą zainteresowanie i skłaniają konsumentów do działania, czyli finalnie zwiększają sprzedaż. W prezentacji pokaże przykłady realizacji, które wykorzystywały potencjał platformy Adform. Tomasz Chłodecki, CEO Justtag Group, opowie o technologii JustID, która pomaga marketerom radzić sobie w nadchodzącym świecie bez third-party cookies. Pokaże, jak zbierać informacje o konsumentach przy pomocy grafów JustID i wykorzystać tą wiedzę, by przy pomocy Adform DSP - systemu, który umożliwia zakup powierzchni reklamowej w czasie rzeczywistym – skutecznie dotrzeć do nich z angażującym komunikatem. Dr Maciej Kawecki, prorektor WSB w Warszawie i prezes Instytutu Lema, również zajmie się danymi i algorytmami, które determinują niemal każdy obszar relacji z konsumentem – trzeba więc wiedzieć, jak z tej wiedzy uczynić biznesowy użytek.

Nie omówimy tu tematów wszystkich wystąpień podczas konferencji, ale trzeba jeszcze koniecznie zwrócić uwagę na panel dyskusyjny „Identity, transparentność, Cross-Media w reklamie internetowej”, w którym wezmą udział znakomici fachowcy: oprócz wymienionego już wcześniej w roli prelegenta Marcina Olszewskiego z Allegro.pl także Piotr Piętka, CEO Poland, Ukraine, Batics w Publicis Groupe, Monika Bronowska, CEO agencji mediowej Mediabrands w regionie CEE, Jacek Dzięcielak, CEO Double Check, spółki zajmującej się audytem mediów oraz Adam Dyba, Digital Markting Strategy Director 4 Finance. Spółki świadczącej cyfrowe usługi finansowe. Dyskusja w takim gronie z pewnością będzie wielostronna i inspirująca.

Na koniec trzeba dodać, że wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ.

Zarejestruj się na Adform Flow Summit 2021. Po wypełnieniu formularza w ciągu kliku minut otrzymasz link dostępowy do platformy Meeting15, na której obędzie się wydarzenie.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.