Frekwencja w kinach w górę

New Age Media szacuje, że we wrześniu filmy obejrzało w kinach 3,4 mln widzów.

Według szacunków New Age Media, największego domu sprzedaży reklamy kinowej w Polsce i regionie CEE, we wrześniu filmy na dużym ekranie zobaczyło blisko 3,4 mln widzów. To o ok. 800 tys. widzów więcej niż w sierpniu tego roku i prawie 75% wyniku z września 2019 r.

W zeszłym miesiącu do kin weszły 24 produkcje, w tym 5 polskich. Wśród nich "Small World” Patryka Vegi czy polski kandydat do Oscara – "Żeby nie było śladów”.

Frekwencyjnie najlepszym weekendem miesiąca był 17-19 września, dzięki premierom takich filmów, jak "Najmro. Kocha, kradnie, szanuje”, "Mała Wielka Stopa 2: W rodzinie siła” oraz "Wyszyński – zemsta czy przebaczenie". Z kolei najlepsze otwarcie miesiąca zaliczyła trzecia część serii "After”, pod tytułem "After. Ocal mnie".

W zestawieniu top 3 września znalazły się kolejno: "Psi Patrol Film”. W cztery tygodnie od premiery obejrzało go już ponad 820 tys. widzów, "Small World” Patryka Vegi dotykający problemu handlu dziećmi zgromadził przed ekranami kin 370 tys. widzów, a "Shang-Chi i legenda dziesięciu pierścieni” Disneya – 341 tys. widzów.

Pierwsze wyniki frekwencyjne w październiku pokazują, że najnowszy film z kultowej serii o agencie 007 – "Nie czas umierać” w ponad tydzień zgromadził w polskich kinach prawie 1 mln widzów. W październiku zadebiutował również film "Wesele” Wojtka Smarzowskiego. Na premierę czeka "Venom 2: Carnage", "Furioza”, "Diuna" i "Rodzina Addamsów 2".

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.