Mastercard chce łączyć przez muzykę [wideo]

Oryginalny projekt marketingowy firmy płatniczej.

Mastercard ruszył w Polsce z oryginalnym projektem marketingowym – platformą muzyczną Mastercard Music, której celem jest łączenie ludzi przez muzykę. W ramach tej inicjatywy marka będzie współpracowała z czołowymi polskimi artystami, reprezentującymi odmienne nurty muzyczne, by wspólnie tworzyć nowe, zaskakujące utwory. Pierwszym duetem połączonym przez Mastercard jest Sobel i Sanah.

Mastercard przekonuje, że w swojej komunikacji z konsumentami od lat jest blisko muzyki i pasji. Platforma Mastercard Music to kolejna odsłona działań marki w tym obszarze. Poprzez nowy projekt marka chce wykorzystać jednoczącą siłę muzyki do odbudowania poczucia wspólnoty.

– Muzyka i dźwięk to nierozerwalna część DNA Mastercard, dlatego to właśnie na nich bazowaliśmy, tworząc tę nową platformę komunikacji z konsumentami. Wierzymy w jednoczącą moc muzyki i w to, że uda się nam za jej pomocą zjednoczyć Polaków i odbudować na nowo poczucie wspólnoty – mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu w polskim oddziale Mastercard Europe. – To próba mówienia uniwersalnym językiem i niwelowania podziałów przez muzykę.

Przy tej okazji rusza telewizyjna kampania Mastercarda. 15-sekundowy spot, w którym wystąpili Sobel i Sanah, będzie emitowany w kanałach telewizyjnych z portfolio grup TVN i Polsat. Za stworzenie strategii dla nowej platformy Mastercard #UnitedInMusic oraz całościowej koncepcji komunikacji, jak i realizację kampanii 360 odpowiada agencja McCann. Do współpracy przy produkcji muzycznej została zaproszona agencja High&, a do wypracowania brandingu platformy oraz konceptu sesji foto studio SuperSuper. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat.

Maciej Burlikowski 1636 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.