Wawel rusza z platformą komunikacyjną "Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać" [wideo]

Za kampanię odpowiadają agencja Bardzo, dom produkcyjny Dynamo, dom mediowy FullSix Media oraz agencja Harbingers.

"Szlachetny smak czekolady, na który warto czekać” - pod takim hasłem ruszyła nowa kampania reklamowa marki Wawel, której bohaterem są czekolady.  Idea kampanii skupia się na długotrwałym i dokładnym procesie konszowania, który stoi za szlachetnym smakiem tych produktów. Nowy spot telewizyjny różni się od dotychczasowych, postawiono na "czekoladowość", eksperckość oraz tradycję. 

- Cieszę się, że w nowej komunikacji możemy skoncentrować się na kluczowej kompetencji marki Wawel jaką jest produkcja wyjątkowych w smaku czekolad. Udało nam się pokazać sekret, który stoi za tym smakiem, tak istotny element procesu produkcji czekolady. Liczę na to, że nowa komunikacja pokaże markę Wawel w nieco innym niż dotychczas świetle, a to dopiero pierwszy krok w kierunku większych zmian w wizerunku marki – mówi Monika Kowalewska, dyrektor marketingu Wawel.

Działania reklamowe w ramach nowej kampanii objęły telewizję, działania digitalowe, PR oraz kampanię w kinach. Za koncept kreatywny, strategię oraz realizację spotu odpowiada agencja reklamowa Bardzo i dom produkcyjny Dynamo. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy FullSix Media (tv) oraz agencja Harbingers (digital). Działania PR prowadzi Great Minds.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.