Remington z nową strategią komunikacji [wideo]

Działania przygotowały agencje Neon Shake i Wavemaker.

Remington, marka golarek i innych urządzeń elektrycznych przeznaczonych do pielęgnacji włosów i ciała, startuje z nową kampanią pod hasłem "Just for you". Działania promocyjne obejmują emisję spotów w telewizji, telewizji hybrydowej i w serwisie YouTube, a także kampanię online oraz w płatnych obszarach mediów społecznościowych.

Za planowanie i zakup mediów online i offline odpowiada agencja Wavemaker. Komunikację wspierają działania z zakresu influencer marketingu, za które odpowiada agencja Neon Shake oraz Wavemaker. Za kampanię w mediach społecznościowych, działania PR, CSR oraz contentowe również odpowiada Neon Shake.

Maciej Florek 2341 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.