Pierwsza zintegrowana kampania marketingowa Zalando Lounge [wideo]

Kampania "Explore mode ON" prowadzona jest na siedmiu rynkach europejskich, w tym polskim.

Ruszyła kampania 360 stopni Zalando Lounge - klubu zakupowego oferującego produkty modowe znanych marek w cenach obniżonych nawet o 75%. Kampania „Explore mode ON” prowadzona jest równocześnie w Polsce, Niemczech, we Francji, w Szwecji, Danii, Finlandii oraz Hiszpanii. Opiera się na koncepcie kreatywnym "skarbów", które codziennie czekają na odkrycie przez użytkowników klubu. Poprzez pierwszą w historii kampanię chce pozycjonować się jako główne miejsce w Europie do dokonywania zakupów modowych w obniżonych  cenach.

Kampania, obejmująca telewizję, OOH (w tym nośniki cyfrowe), social media oraz interaktywny landing page, ruszyła 24 października i potrwa do 21 listopada. Na poszczególnych rynkach przewidziano współpracę z lokalnymi influencerami, np. w Polsce z Aleksandrą Pawlik, znaną na Instagramie jako Alexmandostyle (398 tys. fanów). Kampania została opracowana wspólnie z agencją BETC.

Klub zakupowy Zalando Lounge działający od 2010 r. pod szyldem niemieckiej platformy modowo-lifestyle'owej jest obecny na 14 europejskich rynkach. W 2020 r. łączna wartość towarów (GMV) sprzedanych w ramach klubu po raz pierwszy przekroczyła 1 miliard euro.

Paweł Piasecki 797 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.