Kompania Piwowarska celuje w fanów gier komputerowych [wideo]

Marka piwa Lech współpracuje z Polską Ligą Esportową.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, chce połączyć swoją markę Lech z grami komputerowymi i światem gamingu. W tym celu nawiązuje współpracę z Polską Ligą Esportową. Efektem tej współpracy jest kampania pt. "Starcie Lechend". Marketer zaangażował do niej streamerów gier wideo - Sebastiana NEEX Trelę, Daniela Stomp Płomińskiego, Jacka Minise Jeziaka i Mikołaja Mouz Karolewskiego. Razem z ambasadorami sportowymi marki: Damianem Janikowskim, Kasią Szklarczyk, Izu Ugonohem i Natalią Tober, będą tworzyli duety w tytułowych starciach. W każdej potyczce influencerzy połączeni w pary mają za zadanie zdobyć jak największą liczbę punktów w dwóch konkurencjach: ze świata sportu i gamingowej. Ma to przekonać odbiorców, że marka piwa dobrze czuje się w obydwu tych światach - przynosząc orzeźwienie po wysiłku, nie tylko tym fizycznym.

Produkcją materiałów wideo zajęła się ekipa High Spot. Dodatkowo przy tworzeniu serii Starcie Lechend z ramienia marki Lech Free pracowały: Tailor Made PR – współpraca z influencerami i komunikacja z mediami, Cut the Mustard – działania w digitalu i social mediach, oraz Zenith – zakup i planowanie mediów.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.