Jury Effie Awards Poland 2021 przyznało 58 nagród
W corocznym rankingu efektywności najwyższą pozycję zajął McCann.
Złote statuetki Effie Awards 2021 otrzymali autorzy kampanii:
• Random - Storytel, McCann Poland (dwie złote statuetki, w kategoriach: Branded Content oraz
Kultura i Rozrywka),
• Rozwój aplikacji InPost Mobile - InPost,
• Stop kobietobójstwu! - Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do Orzechów, OTO Film,
• "Kolorowy wiatr" na nowo - BBC Studios Polska, Digital Kingdom,
• Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera - McDonald's, DDB Warszawa, OMD.
Po raz pierwszy nagrodę otrzymała kampania zgłoszona w kategorii Marketing & Business Solutions wprowadzonej w 2018 r. Kategoria ta koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań – działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing miksu.
W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęły:
• wśród agencji - McCann Poland,
• spośród agencji mediowych - Starcom,
• jako marketer - ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s.
Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są tutaj.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.