Jury Effie Awards Poland 2021 przyznało 58 nagród

W corocznym rankingu efektywności najwyższą pozycję zajął McCann.

Jury 22. edycji Effie Awards, pod przewodnictwem Macieja Hermana, dyrektora zarządzającego firmy Wedel, przyznało nagrody za najbardziej efektywne kampanie, a wśród nich: 27 statuetek brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych.

Złote statuetki Effie Awards 2021 otrzymali autorzy kampanii:
• Random - Storytel, McCann Poland (dwie złote statuetki, w kategoriach: Branded Content oraz
Kultura i Rozrywka),
• Rozwój aplikacji InPost Mobile - InPost,
• Stop kobietobójstwu! - Fundacja Centrum Praw Kobiet, Dziadek do Orzechów, OTO Film,
• "Kolorowy wiatr" na nowo - BBC Studios Polska, Digital Kingdom,
• Maestro - wszystko, czego chcesz od burgera - McDonald's, DDB Warszawa, OMD.

Po raz pierwszy nagrodę otrzymała kampania zgłoszona w kategorii Marketing & Business Solutions wprowadzonej w 2018 r. Kategoria ta koncentruje się na przełomowych, nowatorskich w formie lub w zastosowaniu nowych technologii czy innych rozwiązań – działaniach marketingowych, w których komunikacja nie była znaczącym elementem marketing miksu.

W corocznym rankingu efektywności Effie najwyższą pozycję zajęły:
• wśród agencji - McCann Poland,
• spośród agencji mediowych - Starcom,
• jako marketer - ex aequo Grupa Maspex i McDonald’s.

Więcej na temat Effie Awards Poland oraz pełna lista nagrodzonych i rankingi dostępne są tutaj.

Katarzyna Kacprzak 602 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.