Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna [wideo]

To pierwsza kampania marki enerBIO w Polsce.

Wystartowała kampania "Taki skład to rozumiem" enerBIO - marki produktów pochodzących z kontrolowanych upraw ekologicznych dostępnych w sklepach sieci Rossmann. To pierwsza kampania marki w Polsce. Agencja Ancymony odpowiada za big ideę i wszystkie kreacje. Kampania obejmuje TV, digital, social media, prasę oraz outdoor. Za produkcję spotów odpowiada Papaya Films, a reżyserem spotu jest Filip Bartczak. Mediami zajmuje się Initiative. 

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.