Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska
Do firmy wraca po kilkuletniej przerwie.
Strachota wraca do firmy po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 r. przeszła z Isobaru do PwC, gdzie pełniła funkcję senior consultanta w działach data analytics i doradztwie strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek jak IKEA i Carrefour.
Dział strategii Isobar Polska został w tym roku wzmocniony także przez Jakuba Tomkiewicza, który objął stanowisko commerce strategy lead, Macieja Podgórskiego jako commerce partnerships lead i Piotra Białozora-Fiećko w roli commerce analytics lead. Wszyscy przyszli z Publicis Groupe.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.