Katarzyna Strachota customer experience strategy lead w Isobar Polska

Do firmy wraca po kilkuletniej przerwie.

Do działu strategii agencji Isobar Polska (Dentsu) dołączyła Katarzyna Strachota i objęła stanowisko customer experience strategy lead. Zajmie się rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne przy współpracy z agencjami performance Dentsu Polska, technologią, social customer care i e-commerce. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku ww. obszarów.

Strachota wraca do firmy po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 r. przeszła z Isobaru do PwC, gdzie pełniła funkcję senior consultanta w działach data analytics i doradztwie strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek jak IKEA i Carrefour.

Dział strategii Isobar Polska został w tym roku wzmocniony także przez Jakuba Tomkiewicza, który objął stanowisko commerce strategy lead, Macieja Podgórskiego jako commerce partnerships lead i Piotra Białozora-Fiećko w roli commerce analytics lead. Wszyscy przyszli z Publicis Groupe.

Maciej Florek 2341 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.