Znamy laureatów nagród YouTube Works Polska 2021 [wideo]
Jury wyłoniło najbardziej kreatywne i efektywne kampanie reklamowe emitowane na polskim YouTubie w roku 2020 i pierwszej połowie 2021. Grand prix zdobyła kampania Storytel "Random", dopiero co nagrodzona dwiema statuetkami Effie.
– Warto zauważyć, że większość zgłoszonych kampanii wykorzystywała przynajmniej dwa różne narzędzia dostępne w serwisie YouTube, a na efektywność prowadzonych działań przełożyło się połączenie kilku kanałów: oprócz YouTube wykorzystywane były telewizja, social media oraz działania influencerów - podkreśla Iwona Piwek.
Jury wyłoniło najlepsze kampanie w następujących kategoriach:
- Multiscreen Excellence za twórcze wykorzystanie wielu mediów. Zwycięzcą okazała się kampania Pyszne.pl i Kanału Sportowego (Sport Brokers) na UEFA Euro 2020.
- Ingenious Insight za wykorzystanie zalet platformy YouTube w oparciu o silny insight. W tej kategorii zwyciężyła kampania ING Banku Śląskiego "Porozmawiajmy o pieniądzach" stworzona przez agencję Gong (zakup i planowanie mediów: MullenLowe MediaHub).
- Action Driver za najbardziej efektywne nakłonienie konsumentów do działania. Tu zwyciężyła kampania "Fanatyk. Historia prawdziwa" OLX. Koncept kreatywny kampanii powstał w agencji 23Heroes, a całość wyprodukował dom produkcyjny F25.
- Creative Effectiveness za przełożenie pomysłu na sukces biznesowy. Nagrodzono kampanię "Random. A Multiplatform Love Story" Storytel.
- Small Budget, Big Results za imponujące wyniki osiągane przy niewielkich budżetach. Zwycięzcą jest kampania "Stop kobietobójstwu" Centrum Praw Kobiet (agencja: Dziadek do Orzechów).
Kultura i Rozrywka.
Konkurs YouTube Works Awards organizowany przez Google w globalnym partnerstwie z firmą Kantar odbył się po raz pierwszy w Wielkiej Brytanii w 2017 roku.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.