Robert Lewandowski reklamuje laptopy Huawei [wideo]

Kampania telewizyjna rusza 8 listopada.

Chiński koncern technologiczny Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce nową linię laptopów MateBook 14s. Do ich kampanii reklamowej zatrudnił ambasadora swojej marki - piłkarza Roberta Lewandowskiego. W ramach kampanii telewizyjnej, która rozpocznie się 8 listopada br., do emisji trafią 30- i 15-sekundowe spoty. Oprócz kampanii telewizyjnej przewidziano także komunikację w kanałach digital. Kampania laptopów jest elementem zapowiadanej ofensywy marketingowej firmy.

Dla Huawei w Polsce pracują reklamowo agencje: DDB Warszawa, Havas Warsaw i izraelska agencja LH (grupa TBWA) oraz dom mediowy Wavemaker.

Rekomendowana cena MateBook 14s w konfiguracji z procesorem Intel Core i7, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną o pojemności 1 TB to 7499 zł. Na polskim rynku dostępny jest też MateBook 14s w konfiguracji z procesorem Intel Core i5, pamięcią operacyjną 16 GB oraz pamięcią wewnętrzną 512 GB w rekomendowanej cenie 5999 zł oraz w MateBook 14s w konfiguracji z procesorem Intel Core i5, pamięcią operacyjną 8 GB oraz pamięcią wewnętrzną 512 GB. Rekomendowana cena tego wariantu to 4999 zł.

Maciej Burlikowski 1689 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.