Pyszne.pl z kampanią promującą warszawskie restauracje
W kampanii “Czas na warszawskie pyszności" bierze udział 20 lokalnych marek.
W ramach kampanii Pyszne.pl (marki Just Eat Takeaway.com) “Czas na warszawskie pyszności” na tzw. Patelni przy stacji metra Centrum w Warszawie pojawił się mural będący ilustracją 3 ulubionych smaków mieszkańców stolicy (kuchnie polska, włoska i amerykańska). Na muralu zaprojektowanym przez lokalnych artystów Ewelinę Gąskę, Joannę Gniady i Marcina Mokierowa znajdują się kody QR przenoszące na stronę ze szczegółami oferty i zniżką 10 zł obowiązującą w wybranych restauracjach na platformie. Serwis Pyszne.pl do współpracy zaprosił także influencerów: Jakoba Kosela, Ciocię Liestyle, Red Lipstick Monster i InstaWarsaw.
W kampanii bierze udział 20 lokalnych marek restauracyjnych: LAS, Salsiccia, Zdrowa Krowa, Bong Bong, Krowarzywa, Kura Warzyw Gemüse Kebap, Pizzeria San Giovanni, Tel Aviv Urban Food, Thai Wok, Staroświecka, India Express by Mandala, PaTaThai, Gaumarjos, Pink Flamingo, Chmeli Suneli, Creme de la Creme, Sushi Roll Bistro, Ochota na Sushi, Buenos Nachos i FoodPorn Bar.
Koncept kreatywny kampanii powstał w agencji 180heartbeats + Jung v. Matt, za mural odpowiada Good Looking
Studio, a za influencer marketing i PR Lensomai Communication. Kampania realizowana jest także w OOH i digital - za zakup mediów odpowiada Carat.

Paweł Piasecki
947 Artykuły
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.
Komentarze
Artykuły powiązane