Wystartowała kampania IAB Europe #NoEasyWins [wideo]

W krótkich filmach padają kluczowe odpowiedzi na pytanie, kto naprawdę traci, gdy odbiera się możliwość targetowania reklam.

IAB Europe w najnowszej kampanii #NoEasyWins wskazuje, że zakaz reklamy targetowanej niesie za sobą wyraźnie przewidywalne negatywne konsekwencje zarówno dla konsumentów, małych firm, jak i wydawców. W kontekście trwających negocjacji w sprawie Aktu o Usługach Cyfrowych (Digital Services Act), które osiągają punkt kulminacyjny w Komisji Rynku Wewnętrznego i Ochrony Konsumentów Parlamentu Europejskiego (IMCO), kampania IAB Europe ma na celu rozprawienie się z nieprawdziwymi informacjami pochodzących z niektórych kręgów politycznych w Brukseli.

W ramach kampanii #NoEasyWins powstały krótkie filmy, w których padają kluczowe odpowiedzi na pytanie, kto naprawdę traci, gdy odbiera się firmom dostęp do skutecznych i tanich narzędzi targetowania.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.