TVP odmawia emisji spotu marki Yes [wideo]
Kampania "Jestem kobietą" stworzona przez 180heartbeats będzie realizowana w Polsce i w Czechach.
Media zaplanował i zakupił MediaHub. Kampania digital jest realizowana w internecie, social mediach oraz na platformach VoD. Spoty marki Yes - wersje 30- i 15-sekundowe oraz billboardy sponsorskie od połowy listopada będzie można zobaczyć w kanałach TVN i Polsacie, a także w sieci Cinema City (onscreen). Natomiast TVP jako jedyny nadawca powiedział "nie" emisji, tłumacząc, że godzi we wrażliwość jej odbiorców. Ponadto spoty będą także emitowane w salonach Yes - kampania będzie realizowana w Polsce i w Czechach.
Na potrzeby kampanii zrealizowana została również sesja fotograficzna, której autorką jest Gosia Turczyńska. Zdjęcia zostały wykorzystane w digitalu, OOH, prasie i salonach Yes.
Spoty wyreżyserował Krzysztof Grajper. Za produkcję odpowiada dom produkcyjny F25, a za postprodukcję Xantus. W wideo wykorzystano fragmenty arii Habanera z opery "Carmen" Georgesa Bizeta - za licencje do muzyki odpowiadał Massive Music Warsaw.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.