62 nominacje w konkursie Kreatura 2021

Zwycięzców poznamy już 25 listopada.

W Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2021 jury (na zdjęciu powyżej wraz z przedstawicielami organizatora konkursu - redakcji "Media Marketing Polska" i wydawcy - VFP Communications) przyznało 62 nominacje. W tym roku w konkursie zgłoszono rekordową liczbę aż 176 prac. W kategoriach było kilka nowości - m.in. rozbudowana, specjalna kategoria dla podcastów. Po raz drugi pojawiła się kategoria Marketing w czasie pandemii, a po raz trzeci kategoria dla młodych kreatywnych Kreatura X, do której brief przygotowała marka Skoda.

Pełna lista nominowanych znajduje się tutaj.

Obrady jury trwały dwa dni i odbywały się pod kierownictwem Karoliny Witeckiej, CEO agencji Cut the Mustard. Zgłoszone prace oceniali:

  • Kasia Białasiewicz-Jaczewska (creative director, Unique One)
  • Dorota Bubka (creative director, GoldenSubmarine)
  • Tomasz Gębala (creative director & partner, Dziadek do orzechów)
  • Karol Kamas (dyrektor marketingu i rozwoju, Sodexo Benefits and Rewards Services)
  • Rafał Lampasiak (strategy director, MullenLowe Group)
  • Łukasz Matyla (kierownik komunikacji i CRM, Škoda)
  • Michał Michalik (creative director / CEO, Pomarańcza)
  • Adam Miecznikowski (chief strategy officer, Publicis Worldwide Polska)
  • Paweł Miziołowski dyrektor marketingu, Electrolux Polska)
  • Katarzyna Podlaszewska (social media & online marketing manager, H&M)
  • Monika Pruszczyńska (integrated communication director, LiquidThread, Publicis Groupe)
  • Igor Przespolewski trade marketing manager on trade & travel retail, Stock Polska)
  • Radosław Sączek (Creative group head, Tandem Media)
  • Kacper Wantoła (współwłaściciel i producent, Graffiti Films)
  • Piotr Zawałło (freelancer, dyrektor kreatywny

Kameralna gala wręczenia nagród odbędzie się 25 listopada; wszystkich zainteresowanych zapraszamy do oglądania transmisji na żywo na profilu MMP na Facebooku.

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.