Lego w akcji #BuildToGive

Za działania PR projektu odpowiada agencja Clue PR.

Grupa Lego rozpoczyna akcję #BuildToGive, której celem jest wsparcie dzieci w potrzebie. Do końca grudnia za każdą gwiazdkę zbudowaną i udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie Lego Life przy użyciu hashtagu #BuildToGive firma przekaże zestaw Lego dzieciom w potrzebie, w szpitalach, domach dziecka i społecznościach znajdującym się w trudnej sytuacji. 

W 2020 r. firma podarowała ponad milion zestawów, a w tym roku chce obdarować 1,5 mln dzieci na całym świecie. Na potrzeby akcji przygotowano stronę #BuildToGive w serwisie Lego com, gdzie można znaleźć wskazówki dotyczące budowania gwiazdek. Grupa przygotuje także serię kart upominkowych #BuildToGive, które będą dostępne w sklepach Lego w okresie świątecznym. Działania PR projektu realizuje agencja Clue PR. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.