Aldi z pierwszą w Polsce reklamą telewizyjną [wideo]
Kampanię "Aldi ma to coś" - największą od czasu wejścia sieci na polski rynek - przygotowała agencja Opus B.
– Nasza kampania w sposób naturalny rozwija to, co jako marka przekazujemy już od kilku lat: bardzo
dobre (międzynarodowe i lokalne) produkty wysokiej jakości mają w Aldi to coś, czego nie ma nigdzie indziej, po co warto wracać do nas w myśl hasła "Raz Aldi, zawsze Aldi" – mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi w Polsce.
reklamę wideo online, komunikację w social mediach, różnorodne formaty OOH i POS,
komunikację w gazetkach marki, audiomarketing w miejscach sprzedaży oraz akcje specjalne. Reklamy pojawią się m.in. na ponad 2 tys. nośników OOH i DOOH w 96 miastach, w tym na autobusach, wyświetlaczach bankomatów, ekranach cyfrowych w metrze i na dworcach w dużych miastach. Przewidziano także komunikację wewnętrzną do pracowników firmy Aldi informującą o nowej strategii.
Za strategię, kreację i nadzór nad realizacją działań odpowiada agencja Opus B. Spoty telewizyjne wyreżyserował duet Frydrych & Zdanowski, za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Bomaye, postprodukcję – RIOdePost, udźwiękowienie – Ztudio & Burza oraz LocoMotive. Zakupem mediów zajęły się Carat i iProspect.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.