DDB autorem świątecznej kampanii T-Mobile [wideo]

Telekom z ofertami na gwiazdkę.

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska (Deutsche Telekom) rozpoczęła bożonarodzeniową kampanię reklamową. Prowadzi ją w telewizji, internecie, radiu, na nośnikach DOOH oraz we własnych punktach sprzedaży.

Wśród przygotowanych przez marketingowców T-Mobile promocyjnych ofertą są np.: nie jeden, ale dwa prezenty w atrakcyjnych cenach (drugi w cenie do 699 zł) w taryfach M+ i L+, smartfon Samsung Galaxy A12 w prezencie przy zakupie Samsung Galaxy A52s 5G za 1899 zł lub tzw. smart opaski przy wyborze telefonów Xiaomi i Oppo.

Kreację kampanii przygotowała agencja DDB Warszawa. Nad planowaniem i zakupem mediów czuwał dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja ARC – Grupa Publicis, a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R. 

Maciej Burlikowski 1645 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.