InFakt startuje z kampanią reklamową [wideo]

Reżyserem kampanijnych filmów jest nominowany w 2021 r. do Fryderyków Maciej Adamczak.

InFakt wystartował z kampanią wizerunkową "Księgowość dla każdego". Jest to część zaktualizowanej strategii komunikacyjnej polskiej platformy finansowo-księgowej. Kampania zbudowana jest wokół postaci, które reprezentują różne typy charakterów, prowadzonych działalności, a nawet czasów, w których żyją.

Reżyserem kampanijnych filmów jest nominowany w 2021 r. do Fryderyków Maciej Adamczak, który na swoim koncie ma już współpracę m.in. z Matą, Piotrem Roguckim i Margaret. Za scenariusz odpowiada Kornelia Strzelecka, młoda aktorka, którą możemy obecnie zobaczyć w polskiej wersji serialu "The Office PL".

Kampania internetowa w formatach wideo wystartowała 27 września. W drugiej połowie miesiąca działania online zostały uzupełnione o display i komunikację w mediach społecznościowych. Kampania jest kontynuowana na billboardach w największych polskich miastach. Widoczna jest także w warszawskim metrze. Emisja reklamy  telewizyjnej prowadzona jest w stacjach grupy Discovery (m.in. TVN, TVN24) oraz grupy Polsat.

Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest zespół marketingu w InFakcie.

Maciej Florek 2370 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.