Digitalizacja OOH drogą do bardziej ekologicznej reklamy [podcast]

Rozmawiamy z przedstawicielami firmy AMS o tym jako nowe technologie i nowe produkty nogą zmienić branżę w bardziej przyjazną środowisku. To digital, ale nie tylko.

Digitalizacja to ważny temat dla branży OOH. Pozwala zaprezentować ciekawe treści, ułatwia zarządzanie nośnikami, ale także daje nadzieję na bardziej zielone rozwiązania. Brak papieru, winylu, inspekcji to plusy nośników cyfrowych. Przedstawiciele firmy AMS opowiadają jak branża OOH może stać się bardziej eko. I okazuje się, że nie tylko cyfra może w tym pomóc. 

Zapraszamy do wysłuchania podcastu. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.