DDB Hungary autorem świątecznej kampanii T-Mobile [wideo]

Do emisji trafił 45-sekundowy spot reklamowy.

Z okazji zbliżających się świąt Bożego Narodzenia firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. W 45-sekundowym spocie poznajemy historię chłopca oraz jego dziadka, oczekujących na wspólne spotkanie świąteczne.

Spot wizerunkowy został zrealizowany przez agencję DDB Hungary na rynek europejski i będzie wykorzystywany w kilku krajach, gdzie obecna jest grupa Deutsche Telekom, do której należy T‑Mobile Polska. Planowaniem i zakupem mediów dla T-Mobile Polska zajmuje się dom mediowy Mindshare.

Maciej Burlikowski 1636 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.