Influencer Boot Camp wystartował 15 listopada

Plaftorma Gizmi.io proponuje szkolenia i konkurs dla twórców treści w sieci.

15 listopada br. ruszyło pierwsze w Polsce wydarzenie łączące edukację z konkursem dla twórców internetowych - Influencer Boot Camp. Przez kolejne 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów.

Swoim doświadczeniem dzielić się będą m.in.:

  • Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji

  • Monika Czaplicka – socjolog, ekspert ds. marketingu w mediach społecznościowych

  • Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,

  • Rynn Rysuje (Katarzyna Gabrysz) – popularna rysowniczka internetowa,

  • Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie.

Szkolenia zostały podzielone na cztery bloki tematyczne:

  • Tworzenie i udoskonalanie własnych platform Social Media,

  • Jak budować atrakcyjne dla odbiorców treści i promować się w kanałach społecznościowych,

  • Jak od podstaw stworzyć produkt cyfrowy, który się sprzedaje,

  • Doskonalenie świadomości biznesowej w zakresie rozumienia potrzeb odbiorców.

Uczestnikiem projektu może być każda osoba, która tworzy treści cyfrowe - ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub swoimi umiejętnościami i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci.

Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie konkurs, który rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do 26 grudnia 2021 roku. W jego ramach zaplanowano dwa rodzaje rankingów: główny i cztery rankingi tygodniowe. Uczestnicy mogą dołączyć do projektu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach:

  • wolumen sprzedaży – liczony jako liczba transakcji sprzedaży bez względu na jej wartość,

  • wartość sprzedaży w złotówkach – liczona jako suma wartości wszystkich transakcji sprzedaży.

Laureatów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku podczas uroczystego spotkania połączonego z wręczeniem wyróżnień w rankingach tygodniowych oraz rankingu głównym. Dla zwycięzców przewidzianych jest 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. zł oraz - dla każdego z wyróżnionych - 12-miesięczny bezpłatny okres korzystania z platformy Gizmi.io.

- Nawet popularni twórcy internetowi poszukują nowych sposobów na to, jak zamienić swoich followersów w klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto poszukiwać nowych inspiracji, pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. Gdybym zaczynał od nowa, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę, doszlifować ją – jako ekspert, jako influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja Influencer Boot Camp – mówi Andrzej Tucholski, ambasador akcji, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce.

Partnerstwo merytoryczne nad Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe dziś wydarzenie dla twórców internetowych w Polsce, którego następna edycja odbędzie się w maju 2022 roku.

Pomysłodawcą i sponsorem akcji jest Gizmi.io, platforma oferująca metodę sprzedaży chat-commerce, czyli bezpośrednio w oknie komunikatora Facebook Messenger.

Szczegółowe informacje o projekcie i formularz zapisu znajdują się na stronie wydarzenia: https://influencerbootcamp.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.