PBC zaprasza na międzynarodową konferencję online "Prasa dobrze widziana"

Wydarzenie kierowane jest do ekspertów rynku reklamowego, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy planują i realizują kampanie w prasie.

Polskie Badania Czytelnictwa zapraszają na konferencję "Prasa dobrze widziana, czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam", która odbędzie się 2 grudnia w godz.14.00-17.00 w formule online. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy rejestracja na stronie https://www.pbc.pl/rejestracja-na-konferencje/. Zapisy trwają do 30 listopada.

W spotkaniu wezmą udział światowi eksperci, przedstawiciele rynku reklamy, badań oraz firm i instytucji marketingowych z rynku prasowego. Wydarzenie kierowane jest do specjalistów, menedżerów, ekspertów rynku reklamowego, którzy pracują w agencjach mediowych, agencjach reklamowych, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy na co dzień planują i realizują kampanie w prasie.

– Konferencja to doskonała okazja, aby poznać faktyczne korzyści i możliwości biznesowe reklamy prasowej. Cieszymy się, że udało nam się zebrać grono tak świetnych ekspertów z dojrzałych rynków reklamowych, którzy z różnych perspektyw opowiedzą o znaczeniu jakościowych treści dla procesu budowania uwagi, o tym jak to przekłada się na czytanie i rozumienie reklam oraz jakie to ma znaczenie w odniesieniu do efektywności kampanii reklamowej. Z pewnością ciekawe zagadnienia znajdą tu dla siebie przedstawiciele z różnych stron rynku reklamowego i prasowego – powiedział Waldemar Izdebski, prezes zarządu PBC.

"Media Marketing Polska" jest partnerem medialnym konferencji.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.