Slowly by Tatuum: celebrować świadome życie

Z początkiem października w ramach sklepu internetowego tatuum.com uruchomiony został marketplace pod marką Slowly. O inicjatywie rozmawiamy z Zuzanną Wesołowską-Kubiak, Head of Strategic Partnership.

Polska marka odzieżowa Tatuum podkreślająca swoje przywiązanie do idei slow fashion i slow life uruchomiła z początkiem października marketplace Slowly by Tatuum.  Tatuum zapewnia regionalnym i lokalnym markom partnerskim wsparcie technologiczne, logistyczne, doradcze, mediowe oraz dotarcie do swojej bazy klientów. Produkty przedstawione są w czterech kategoriach: uroda, dom i ogród, joga i trening oraz szafa slowly. Na marketplace znajdziemy m.in. mydła Cztery Szpaki czy biżuterię Polańska.

MMP: Jakimi kryteriami kieruje się Tatuum przy wyborze partnerów i produktów pojawiających się na Slowly?

Zuzanna Wesołowska-Kubiak, Head of Strategic Partnership: Slowly by Tatuum to selektywny dobór marek, które łączą przede wszystkim wartości. Do współpracy zapraszamy producentów tworzących z myślą o ludziach celebrujących świadome życie. Marki wybieramy z naszego najbliższego otoczenia, od polskich producentów – to nie tylko wspieranie lokalnej kreatywności, ale także dbałość o zrównoważenie wpływu na środowisko w ramach transportu i produkcji. Wszystkie produkty, które trafiają do oferty oceniamy pod kątem jakości i dopracowania detalu, ponieważ zależy nam by klienci Slowly by Tatuum cieszyli się nimi, w duchu slow - czyli jak najdłużej. Rekrutacja odbywa się także w zakresie kategorii – na ten moment są to: uroda, joga i trening, dom i ogród oraz szafa Slowly. Takie budowanie oferty pozwala na to, by oferowane produkty współgrały ze sobą i oddziaływały pozytywnie i kompleksowo - na wszystkie zmysły.

Jak jest komunikowane uruchomienie marketplace'u - czy tylko elektronicznie, czy mogą się o nim dowiedzieć np. klienci salonów Tatuum?

Mimo że Slowly by Tatuum to sekcja w ramach sklepu internetowego, sama komunikacja odbywa się szeroko, omnichannelowo. Poza komunikacją z bazą lojalnych Klientów przez newslettery, czy smsy docieramy także offline. Obecnie w salonach stacjonarnych Tatuum rozdawane są dedykowane ulotki-prezentowniki z zaproszeniem do strefy tatuum.com/slowly. A już w grudniu w 30 najlepszych salonach nasi Klienci będą mogli poczuć Slowly wszystkimi zmysłami, bowiem pojawi się dedykowana ekspozycja świątecznych prezentów w duchu slow.

Kolekcje Tatuum można obejrzeć już w ponad 100 lokalizacjach w całej Polsce.

Jaka jest Wasza polityka w kwestii zwrotów - wygodnych dla klienta, ale nieekologicznych i w ogóle w obszarze ekologii?

Polityka zwrotów Slowly by Tatuum jest spójna z polityką zwrotów tatuum.com. Konsument ma 30 dni na zwrot towarów, może dostarczyć go do dowolnego salonu Tatuum lub odesłać do magazynu centralnego.

Ważnym dla nas aspektem przy rekrutacji partnerów Slowly by Tatuum jest zrównoważony rozwój. Wierzymy, że nawet drobne kroki robią różnicę, jeśli chodzi o podejście sustain. Każdy z partnerów realizuje ten cel na swój sposób. Jedni stawiają na wykorzystywanie wyłącznie certyfikowanych i naturalnych surowców: np. marka Joy in me produkuje rytuały do jogi z drewna z certyfikatem FSC® (Forest Stewardship Council®), kolekcje odzieży z materiałów z certyfikatem Standard 100 by Oeko-Tex® i GOTS.  Inni dbają o ekologiczne opakowania i tak np. Brown House &Tea konwencjonalne opakowania zastępuje w pełni biodegradowalnymi i kompostowalnymi. Jeszcze inni, jak Skład Kolonialny promującą recycling & reuse, czyli wykorzystanie szklanych opakowań po świecach ponownie, przedstawiając na to różne kreatywne sposoby. A tak naprawdę większość marek partnerskich Slowly by Tatuum realizuje te poszczególne inicjatywy łącznie.

Paweł Piasecki 797 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.