BMW redukuje ślad węglowy w kampaniach OOH [wideo]

Marka stawia na Eko Backlight od AMS.

Niemiecka marka motoryzacyjna promuje nowy model samochodu elektrycznego BMW iX, korzystając z przyczyniającej się do redukcji śladu węglowego oferty Eko Backlight od AMS.

BMW postawiło na nośniki AMS z segmentu premium: klasyczne backlighty oraz dynamic backlight. Marka wykorzystała w kampanii Eko Backlighty 6x3 - zestaw proekologicznych rozwiązań, na które składają się: energooszczędne oświetlenie LED, zmniejszenie smogu świetlnego poprzez możliwość wyłączania oświetlenia oraz certyfikowany ekologicznie druk materiałów reklamowych. Ponadto kampania na Eko Backlightach obejmuje druk na podlegającym recyklingowi materiale z użyciem ekologicznych farb lateksowych.

100% materiałów kampanii zrealizowanej na Eko Backlightach i Eko Dynamic Backlightach AMS jest oddawane do ponownego przetworzenia.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.