Agnieszka Białek dołącza do Group One

Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu Best Brands.

Agnieszka Białek objęła stanowisko project & communication managera w Group One. Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu z obszaru marketingu, komunikacji oraz business development - rankingu Best Brands, który w marcu 2022 po raz pierwszy odbędzie się w Polsce.

Związana jest z branżą komunikacji i PR od ponad 10 lat. Rozpoczęła karierę w 180 PR/Leo Burnett, gdzie pracowała zarówno dla polskich, jak i międzynarodowych m.in. marek z kategorii deluxe. Następnie jako brand manager Nestlé Waters Polska była odpowiedzialna za portfolio Nestlé Aquarel oraz rozwój międzynarodowych marek S. Pellegrino & Acqua Panna, Perrier & Vittel w kanale HoReCa. Przez ostatnie trzy lata związana była z agencją Big Picture. Jako senior consultant odpowiadała za komunikację korporacyjną takich marek jak Coca-Cola HBC, Coca-Cola TCCC, Mondelez Polska, Herbapol-Lublin, William Grant’s and Sons oraz Polpharma Biologics.

Maciej Florek 2341 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.