Agnieszka Białek dołącza do Group One
Jest odpowiedzialna za koordynację i rozwój projektu Best Brands.
Związana jest z branżą komunikacji i PR od ponad 10 lat. Rozpoczęła karierę w 180 PR/Leo Burnett, gdzie pracowała zarówno dla polskich, jak i międzynarodowych m.in. marek z kategorii deluxe. Następnie jako brand manager Nestlé Waters Polska była odpowiedzialna za portfolio Nestlé Aquarel oraz rozwój międzynarodowych marek S. Pellegrino & Acqua Panna, Perrier & Vittel w kanale HoReCa. Przez ostatnie trzy lata związana była z agencją Big Picture. Jako senior consultant odpowiadała za komunikację korporacyjną takich marek jak Coca-Cola HBC, Coca-Cola TCCC, Mondelez Polska, Herbapol-Lublin, William Grant’s and Sons oraz Polpharma Biologics.

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.