"Zwierciadło" z najwyższą sprzedażą wśród pism luksusowych

To najnowsze wyniki PBC - Audyt ZKDP za wrzesień br.

Miesięcznik "Zwierciadło" (Wydawnictwo Zwierciadło) został liderem w sprzedaży luksusowych magazynów dla kobiet. Z danych sprzedażowych opublikowanych przez PBC - Audyt ZKDP wynika, że miesięcznik „Zwierciadło”, z wynikiem 113 099 egzemplarzy, uzyskał 1. miejsce w sprzedaży pism luksusowych we wrześniu 2021 r. Wyprzedził "Twój Styl" (Wydawnictwo Bauer), wieloletniego lidera sprzedaży, który odnotował wynik 107 437 egzemplarzy, oraz "Wysokie Obcasy Extra" (Agora) z wynikiem 56 455 egzemplarzy. We wrześniu 2021 r. "Zwierciadło" osiągnęło znaczny wzrost w dynamice sprzedaży ogółem (+25%) w ujęciu rok do roku podczas gdy konkurencyjne tytuły zanotowały spadki.

Poza dobrymi wynikami sprzedaży egzemplarzowej w październiku portal Zwierciadlo.pl uzyskał najwyższą w swojej historii liczbę ponad 4 milionów odsłon, a fanpage "Zwierciadła" osiągnął blisko 180 tys. polubień. Od września br. wydawca poszerzył ofertę o produkcję podcastów i wideocastów.

Styczniowe wydanie miesięcznika „Zwierciadło” pojawi się w sprzedaży 2 grudnia w wyjątkowej cenie 5 zł (mutacja podstawowa). Bohaterką okładki jest brytyjska piosenkarka Adele, która dotychczas sprzedała ponad 60 milionów płyt, a wlaśnie ukazała się najnowsza, zatytułowana "30". Numer będzie dostępny z kalendarzykiem na 2022 rok, kosmetykami Vianek i Biolaven lub książką.

Wydawnictwo Zwierciadło skupia pod swoimi skrzydłami miesięcznik „Zwierciadło”, miesięcznik „Sens”, portal oraz wydawnictwo książkowe.

Piotr Machul 348 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.