Electrolux wraca do podcastu "Projekt Kuchnia"
Za kampanię odpowiadają agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Ringier Axel Springer Polska.
Agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Ringier Axel Springer Polska przygotowały dla Electroluksa drugą edycję podcastu "Projekt Kuchnia". Tym razem zaproszeni goście dzielą się wiedzą i wskazówkami, jak prowadzić kuchnię zrównoważoną w duchu less waste, z troską o dobro naszej planety.
Odcinki będą publikowane co tydzień w formie audio na Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty, a także w formie wideocastu na YouTube. Powstała również sekcja dedykowana www.projektkuchnia.onet.pl.
Podcasty wspiera kampania w kanałach digital mobile i na Spotify.

Maciej Florek
2390 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane