Electrolux wraca do podcastu "Projekt Kuchnia"

Za kampanię odpowiadają agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Ringier Axel Springer Polska.

Agencje LiquidThread i Zenith we współpracy z Ringier Axel Springer Polska przygotowały dla Electroluksa drugą edycję podcastu "Projekt Kuchnia". Tym razem zaproszeni goście dzielą się wiedzą i wskazówkami, jak prowadzić kuchnię zrównoważoną w duchu less waste, z troską o dobro naszej planety.

Odcinki będą publikowane co tydzień w formie audio na Onet Audio oraz platformach streamingowych, m.in. Spotify, Apple Podcasts czy Google Podcasty, a także w formie wideocastu na YouTube. Powstała również sekcja dedykowana www.projektkuchnia.onet.pl.

Podcasty wspiera kampania w kanałach digital mobile i na Spotify.

Maciej Florek 2370 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.