Oświadczenie Klubu Producentów Reklamowych po rezygnacji sześciu członków

W oparciu o Kodeks KPR wszystkie studia produkcyjne pozostają członkami Klubu do listopada 2022 r.

W ubiegłym tygodniu menedżerowie sześciu studiów filmowych poinformowali, że ich firmy występują z Klubu Producentów Reklamowych SAR. Przygotowali wspólne oświadczenie: "Pragniemy poinformować, że z dniem 25.11.2021 postanowiliśmy wystąpić z grona członków Klubu Producentów Reklamowych. Jednocześnie niezmiennie uważamy, że istnieje pilna potrzeba dialogu i wspólnych inicjatyw producentów działających w branży reklamowej. Działalność taka powinna służyć nie tylko największym, ale wszystkim podmiotom branży, włączając w to również małe studia produkcyjne, gotowe współdzielić z nami określone standardy". Pod dokumentem podpisali się przedstawiciele firm: Dynamo (Maciej Maciantowicz), Graffiti (Szymon Gruszecki, Kacper Wantoła, Franciszek Rogala), Lemon (Jarosław Gajewski), Lucky Luciano (Michał Sitek), Studio Filmowe Oto (Jacek Kulczycki i Tomek Kozera) oraz Watchout Studio (Krzysztof Terej).

W związku z decyzją sześciu członków o wystąpieniu z Klubu Julian Dworak, dyrektor KPR SAR, również wydał oświadczenie. "Otrzymałem oświadczenie sześciu członków Klubu Producentów Reklamowych SAR, w którym wyrażona została ich decyzja o wystąpieniu z KPR. Oświadczenie to traktuję przede wszystkim jako wyraz zawodu formułą rozwiązywania konfliktu potrzeb i oczekiwań związanych z kryzysem dotyczącym warunków pracy przy produkcji reklam, który spadł na jednego z członków klubu i zaczął oddziaływać na wszystkich pozostałych członków KPR, na całą branżę produkcyjną i branżę komunikacji marketingowej" - czytamy w oświadczeniu.

Przypomnijmy, że do tej pory do KPR SAR należało siedem studiów: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Studio Filmowe Oto i Watchout Studio, które wydały w ubiegłym tygodniu decyzję o odejściu z Klubu, oraz Papaya Films.

- Pragnę podkreślić, że Klub Producentów Reklamowych wciąż działa - w oparciu o Kodeks KPR i umowy członkowskie. Zgodnie z obowiązującymi obecnie zapisami umownymi złożona deklaracja woli wyjścia członka z klubu jest skuteczna z końcem 2022 r. Ta kwestia będzie oczywiście rozwiązywana z członkami w najbliższym czasie - dodaje Julian Dworak.

Katarzyna Kacprzak 614 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.