Oświadczenie Klubu Producentów Reklamowych po rezygnacji sześciu członków
W oparciu o Kodeks KPR wszystkie studia produkcyjne pozostają członkami Klubu do listopada 2022 r.
W związku z decyzją sześciu członków o wystąpieniu z Klubu Julian Dworak, dyrektor KPR SAR, również wydał oświadczenie. "Otrzymałem oświadczenie sześciu członków Klubu Producentów Reklamowych SAR, w którym wyrażona została ich decyzja o wystąpieniu z KPR. Oświadczenie to traktuję przede wszystkim jako wyraz zawodu formułą rozwiązywania konfliktu potrzeb i oczekiwań związanych z kryzysem dotyczącym warunków pracy przy produkcji reklam, który spadł na jednego z członków klubu i zaczął oddziaływać na wszystkich pozostałych członków KPR, na całą branżę produkcyjną i branżę komunikacji marketingowej" - czytamy w oświadczeniu.
Przypomnijmy, że do tej pory do KPR SAR należało siedem studiów: Dynamo, Graffiti, Lemon, Lucky Luciano, Studio Filmowe Oto i Watchout Studio, które wydały w ubiegłym tygodniu decyzję o odejściu z Klubu, oraz Papaya Films.
- Pragnę podkreślić, że Klub Producentów Reklamowych wciąż działa - w oparciu o Kodeks KPR i umowy członkowskie. Zgodnie z obowiązującymi obecnie zapisami umownymi złożona deklaracja woli wyjścia członka z klubu jest skuteczna z końcem 2022 r. Ta kwestia będzie oczywiście rozwiązywana z członkami w najbliższym czasie - dodaje Julian Dworak.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.