Publicis Groupe tworzy platformę Le Pont

Le Pont jest skonstruowana w oparciu o pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce, w Czechach i na Węgrzech.

Publicis Groupe w Europie Środkowej i Wschodniej (CEE) rozwija model Power of One, wprowadzając platformę Le Pont. Dzięki Le Pont klienci grupy mają otrzymać łatwy dostęp do usług i wiedzy trzech centrów kompetencyjnych działających pod jednym kierownictwem biznesowym. Oferta Le Pont ma odpowiadać na coraz bardziej kompleksowe potrzeby konsumentów, które wymagają zintegrowanych działań biznesowych. Platforma udostępnia strategiczne i cyfrowe usługi doradcze, poparte zrozumieniem zachowań konsumentów. Le Pont oferuje dostęp do narzędzi, technologii i metodologii pracy w celu maksymalnego wykorzystania wiedzy płynącej z danych, aby dzięki insightom analitycznym tworzyć angażujące wielokanałowe działania.

Le Pont jest skonstruowana w oparciu o pakiet wybranych kompetencji Publicis Groupe CEE, rozwijanych na poszczególnych rynkach w Polsce (commerce i produkcja), w Czechach (CRM, dane, technologie) i na Węgrzech (kontent i dynamiczna kreacja). Dzięki temu Le Pont oferuje modułowe rozwiązania, dostosowane do indywidualnych potrzeb biznesowych klientów.

Nową ofertą Le Pont w Europie Środkowo-Wschodniej pokierują wspólnie Helga Sasdi, CEO Publicis Groupe Węgry i Konrad Dorabialski, chief growth officer ds. commerce i produkcji w Publicis Groupe Polska. Ten duet będzie pełnić zarówno nowe, jak i dotychczasowe obowiązki.

Maciej Florek 2357 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.