Meta wspiera lokalne biznesy na święta

Aby zainspirować do wyboru prezentów i skłonić do zapoznania się z ofertą lokalnych przedsiębiorców, Meta zaprosiła do współpracy znanych twórców internetowych.

Meta (dawniej Facebook) postanowiła pomóc w tegorocznych poszukiwaniach prezentów i wesprzeć lokalne biznesy, które nadal zmagają się z konsekwencjami kryzysu wywołanego przez pandemię COVID-19. W najnowszej kampanii świątecznej przedstawia inspirujące historie małych i średnich firm oraz zachęca do wybierania produktów stworzonych przez polskich twórców i rzemieślników.

Aby zainspirować do wyboru prezentów i skłonić do zapoznania się z ofertą lokalnych przedsiębiorców, Meta zaprosiła do współpracy znanych twórców internetowych. Na ich profilach na Instagramie znajdą się katalogi wybranych przez nich produktów i firm, o których opowiedzą także na stories. 

Pierwsze rekomendacje stworzone przez dziennikarkę kulinarną Małgorzatę Mintę są już dostępne na jej profilu. 1 grudnia pojawi się katalog Olgi Frycz, aktorki i właścicielki wydawnictwa Blueness, a 6 grudnia warto wypatrywać mikołajkowej listy Katarzyny Czajki-Kominiarczuk, znanej również jako Zwierz Popkulturalny. 9 grudnia swoimi pomysłami na prezenty podzieli się Rafał Myśliński prowadzący profil na Instagramie @suchytata.

Maciej Florek 2357 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.