Roman Terelak z TikToka do Space Cat Industries

Obejmuje stanowisko managing partnera.

Do grona zarządzających agencją Space Cat Industries dołączył Roman Terelak na stanowisko managing partnera. Wspólnie z założycielami agencji - Maciejem Skrzypczakiem i Bartem Woźniakiem - zajmie się rozwojem biznesu, zarządzaniem zespołem i koordynacją projektów dla kluczowych klientów, a także dalszym rozwojem kompetencji agencji w obszarze działań marketingowych na TikToku.

Roman Terelak jest związany z branżą reklamową od 2009 r. Przez ostatnie półtora roku zajmował się współpracą z kluczowymi klientami w ByteDance, spółce będącej właścicielem platformy TikTok. Jako business partnerships manager koordynował współpracę reklamową w Polsce z największymi klientami TikToka w obszarach technologii, telekomunikacji, retailu i mediów. Wcześniej przez prawie sześć lat kompetencje rozwijał w grupie Dentsu, początkowo jako group account manager w spółce Isobar Poland, gdzie odpowiadał za zarządzanie zespołem realizującym projekty z obszarów digital marketingu m.in. dla firm: Huawei, Axa Polska, ITI Neovision, Unipetrol i Unilever. W 2016 r. przejął funkcję new business directora w Posterscope, a następnie Dentsu X. W obu spółkach odpowiadał za rozwój biznesu, koordynował procesy przetargowe i zespoły new business, pracując m.in. dla marek Coca-Cola, Adidas, Onet.pl i PGNiG.
 
Maciej Florek 2357 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.