Creative Sec Newgate CEE dla marki Tatuum [wideo]

Reżyserem spotów jest Hasenien Dousery, za sesję zdjęciową odpowiada fotografka Dorota Szulc.

Marka odzieżowa Tatuum rusza z kolejną odsłoną kampanii relaunchowej "Tadaam", której zadaniem jest dotarcie do nowej grupy konsumentów. W grudniu marka będzie prowadzić kampanię digitalową, której głównym bohaterem będzie Miś Uszatek.

Na kampanię składają się trzy filmy, skierowane do digitalu oraz sesja zdjęciowa. Kampania "Tadaam" z Misiem Uszatkiem będzie prowadzona zarówno w kanałach własnych marki Tatuum, sklepach oraz w szeroko zasięgowych kanałach online - na profilach Instagram, Facebook, YouTube. Będą jej także towarzyszyły działania PR.

Za koncepcję i kreatywną odpowiada zespół Creative Sec Newgate CEE, prowadzony przez Joannę Poniatowską. Dyrektorką kreatywną jest Agata Rychlik. Reżyserem spotów jest Hasenien Dousery, za sesję zdjęciową odpowiada fotografka Dorota Szulc. Za produkcję odpowiadała agencja New Order Warsaw.

Po stronie klienta za przygotowanie kampanii odpowiadali Marta Najbert-Sykulska, dyrektor marketingu, Klaudyna Zygał, dyrektor kreatywna, oraz Rafał Gmerek, główny projektant marki. 

  • O Slowly by Tatuum, nowej inicjatywie marki, rozmawialiśmy niedawno z Zuzanną Wesołowską-Kubiak, Head of Strategic Partnership.

 

Katarzyna Kacprzak 614 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.