"Najmłodszy headhunter na świecie" otrzymał nagrodę Best In Show podcza IAB Mixx Awards

Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec.

Poznaliśmy zwycięzców w konkursie IAB Mixx Awards. Najlepszą kampanią digitalową okazał się projekt "Najmłodszy headhunter na świecie" przygotowany przez Publicis Worldwide Polska dla Fundacji K.I.D.S. Klub Innowatorów Dziecięcych Szpitali, który zdobył nagrodę Best In Show. Jury konkursu przyznało 10 złotych statuetek kampaniom: "#GamingBezBarier" w kategorii Games & eSport, "Bez LGBT+ nie ma Polski" w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR, "Cyberpunk 2077 - Night City zmienia wszystkich" w kategorii Cross Media Integration, "Król w Canal+" w kategorii Cross Media Integration, "Najmłodszy headhunter na świecie" w kategoriach
Best Use of Social Media oraz Online Marketing with Influencer, "Stop kobietobójstwu!" w kategorii Public Service, non-profit campaign & CSR, "Walka o każdy grosz - Jak CCC podwoiła sprzedaż mobilną?" w kategorii Performance Marketing, "Zanuć Turururu" w kategorii Innovation & Smart Solution, "Żywiec Męskie Granie #wdomu" w kategorii Digital Experience

O złote, srebrne i brązowe statuetki IAB Mixx Awards 2021 zawalczyły 42 kampanie reklamowe (spośród ponad 230 zgłoszeń), które otrzymały łącznie 68 nominacji w 15 kategoriach konkursowych. 

Podczas gali przyznano także pięć nagród specjalnych za dokonania. Agencją Roku zostało VMLY&R, Domem Mediowym Roku - Havas Media, natomiast Reklamodawcą Roku - Grupa Żywiec. Człowiekiem Roku został Piotr Piętka (CEO Publicis Groupe w Polsce, na Ukrainie i w krajach bałtyckich), a Robert Dyczkowski, Bartłomiej Romański, Daniel Surmacz, Paweł Chodaczek, którzy są założycielami RTB House, otrzymali Nagrodę Specjalną IAB Polska za całokształt dokonań.

Maciej Florek 2357 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.