Coca-Cola z serialem podcastowym na święta [wideo]
Premiera dziś - w Mikołajki. To pierwsza produkcja audio o takiej skali stworzona przez markę.
Za scenariusz i reżyserię podcastu odpowiada Wojciech Kukuła, a muzykę do serialu stworzył Daniel Spaleniak, kompozytor i producent znany m.in. z oprawy muzycznej do amerykańskich hitów Netflixa czy Hulu, takich jak "Ozark".
- Marka [Coca-Cola] od lat tworzy angażujący branded content, współpracując z aktorami oraz youtuberami, docierając z wartościowymi treściami do różnorodnych grup odbiorców. Ten innowacyjny projekt jest odpowiedzią na coraz szybciej rozwijający się rynek podcastowy. Jak wskazuje Spotify, w 2020 roku wysłuchano w Polsce ponad 300% więcej godzin podcastów, niż w analogicznym okresie rok wcześniej. To prawdziwy rekord. Wierzymy, że rynek ten m.in. dzięki takim projektom jak nasz serial, będzie rósł w siłę i zyskiwał na jakość - mówi Klaudia Pac.
Produkcją i realizacją wideo zajął się dom produkcyjny Paradoxmedia.pl. Autorką realizacji akustycznej jest Agnieszka Szczepańczyk. Za koncept kreatywny oraz kierownictwo produkcji odpowiada Michał Chludziński z Inaczej Kolektyw. Obsługą komunikacji PR oraz działaniami z zakresu branded content zajęła się agencja Big Picture, a za zakup mediów odpowiada Mediacom.
Serial jest dostępny bezpłatnie na kanałach Coca-Cola na Spotify i YouTube.

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.