Znamy zwycięzców XIX edycji konkursu Złote Spinacze
W konkursie organizowanym przez Związek Firm Public Relations rozdano w tym roku 100 nagród. Tytanowy Spinacz dla "Najlepszego w konkursie" trafił do agencji 24/7Communication.
Ogłoszenie wyników i przyznanie najważniejszych nagród w branży PR odbyło się 3 grudnia podczas uroczystej gali, którą poprowadził Michał Kempa, dziennikarz radiowy i telewizyjny.
O nominacjach i przyznanych poszczególnym projektom nagrodach zdecydowało ponad 90-osobowe
jury, obradujące w sześciu grupach jurorskich, którym przewodniczył Marcin Sienkowski z OLX.
Podczas Gali, po raz pierwszy w historii konkursu, przyznana została nagroda specjalna od Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum. Nagrodzono projekt "Hejter za dychę" zgłoszony przez Labcon i Browar Tenczynek.
Ponadto zarząd ZFPR przyznał nagrodę dla osoby szczególnie zasłużonej w branży public relations – Gwiazdę PR. Wyróżniony nią został Grzegorz Szczepański, jeden z najbardziej doświadczonych praktyków PR w Europie, CEO agencji Hill + Knowlton Strategies Poland, prezes Związku Firm Public Relations w latach 2000-2002 oraz 2016-2020. Obecnie wiceprezes Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO), który w 2022 r. przejmie jej przewodnictwo.
W tym roku nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał projekt "Stop kobietobójstwu!" zgłoszony przez Fundację Centrum Praw Kobiet i agencję Dziadek do Orzechów.
Lista wszystkich nagrodzonych projektów dostępna jest na https://zlotespinacze.pl/nagrodzeni/nagrodzeni-2021/