Ancymony wygrywają przetarg marki Vita Buerlecithin

Agencja zajmuje się digitalową kampanią świąteczną.

Agencja Ancymony wygrała przetarg na realizację digitalowej kampanii świątecznej dla marki Vita Buerlecithin (Orifarm). Działania prowadzone są pod hasłem "Życzenia świąteczne z Vita Buerlecithin".

Ancymony odpowiadają za koncepcję, realizację, dobór mediów i obsługę kampanii reklamowych. Kampania marki obecna jest w digitalu. Planowane są działania contentmarketingowe, kampania programmatic i reklama w mediach społecznościowych.

Katarzyna Kacprzak 697 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.