Nowe osoby w client service Leo Burnett Warszawa
Do zespołu agencji dołączyło pięć nowych specjalistek.
Do zespołu Marty Tuczyńskiej, account directora, dołączyła Katarzyna Szczypińska, senior account manager. Realizuje projekty 360 m.in. dla Otodom, Totalizatora Sportowego oraz PZU. Wróciła do Grupy Publicis po półtorarocznej przerwie. Wcześniej przez pięć lat pracowała w Publicis Worldwide, realizowała projekty m.in. dla firm: Prudential, BNP Paribas, Sanofi, Hartmann, Garnier, Michelin. Wcześniejsze doświadczenie zdobywała w agencji Cheil, a w ostatnim czasie pracowała w Bluecloud Interactive, gdzie zajmowała się projektami B2B/B2C, trade marketingiem ze szczególnym naciskiem na kampanie digitalowe i platformy lojalnościowe.
Zespół Agnieszki Szymków, account directora, wzmocniła Marta Kubat, account manager. W Leo Burnett pracuje przy realizacji kampanii dla klienta Samsung, dywizja Digital Appliances. Marta ma sześć lat doświadczenia w marketingu (ATL+BTL), kreacji i produkcji eventów, specjalizuje się w dziedzinie komunikacji zarówno produktowej, jak i korporacyjnej. Pracowała przy realizacji kampanii 360 dla takich marek, jak Superpharm, Domoteka, HomePark oraz Dom Mody Klif i Centrum Handlowe Klif. Ma również 10-letnie doświadczenie w dziedzinie PR zdobyte w firmach z kategorii FMCG (E.Wedel, Kamis, Heinz/Pudliszki) oraz w agencjach PR w obszarze turystyki, edukacji, kultury.
Do zespołu Aleksandry Mankiewicz dołączyły dwie junior account executive: Julia Chorąży i Iga Fijałkowska. Realizują projekty dla Samsung Polska w zakresie digital marketingu. Do zespołu Małgorzaty Bęczkowskiej, account directora, dołączyła Julia Chylińska, junior acount executive, która realizuje projekty dla klienta Orange.
Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.