RECMA: GroupM i Mediabrands liderami na 14 rynkach
Jednak GroupM ma najwięcej tzw. kluczowych rynków.
RECMA opublikowała zestawienie grup mediowych w 47 krajach na podstawie sumy tzw. quali points. W 14 krajach liderami są GroupM i Mediabrands. Jednak GroupM jest liderem na większej liczbie "rynków kluczowych" (Chiny, Holandia, Włochy, Wielka Brytania i Niemcy). Mediabrands dominuje z kolei na Środkowym Wschodzie, w Stanach Zjednoczonych, Meksyku i Indiach.
Omnicom i Dentsu dominują w ośmiu krajach. Omnicom ma cztery rynki kluczowe – Rosję, Kanadę, Australię i Południową Afrykę. Dentsu ma tylko Hiszpanię. Z kolei Publicis Groupe ma największą liczbę punktów na trzech rynkach, z czego dwa są kluczowe – Francja i Polska.
Omnicom i Dentsu dominują w ośmiu krajach. Omnicom ma cztery rynki kluczowe – Rosję, Kanadę, Australię i Południową Afrykę. Dentsu ma tylko Hiszpanię. Z kolei Publicis Groupe ma największą liczbę punktów na trzech rynkach, z czego dwa są kluczowe – Francja i Polska.

Maciej Florek
2388 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane