Jacek Celiński head of media & performance w Dentsu
Ostatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.
W styczniu do Dentsu Polska dołączy Jacek Celiński i obejmie stanowisko head of media & performance. W nowej roli będzie odpowiadał za kierunek rozwoju linii biznesowej media & performance w Dentsu i wchodzących w jej skład agencji Carat, iProspect i Dentsu X. Dołączenie Celińskiego oznacza uzupełnienie zespołu zarządzającego i realizację strategii rozwoju grupy poprzez łączenie kompetencji w obszarach mediów, danych, commerce’u oraz kontentu.
Celiński ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu. Zaczynał jako dziennikarz, potem przeszedł kolejno szczeble media plannera, account directora, executive directora, business directora, a ostatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.
Do Celińskiego raportować będą liderzy linii media & performance: Izabela Sochacka, client service director oraz Marta Kulik-Jastrzębska, media delivery director. Tomasz Dziekan (dotychczasowy interim pionu media & performance) wróci do pełnionej poprzednio funkcji - COO Dentsu w Polsce i CEE.
Celiński ma ponad 20-letnie doświadczenie w marketingu. Zaczynał jako dziennikarz, potem przeszedł kolejno szczeble media plannera, account directora, executive directora, business directora, a ostatnio pełnił funkcję head of e-commerce w Havas Media Group & Havas Creative.
Do Celińskiego raportować będą liderzy linii media & performance: Izabela Sochacka, client service director oraz Marta Kulik-Jastrzębska, media delivery director. Tomasz Dziekan (dotychczasowy interim pionu media & performance) wróci do pełnionej poprzednio funkcji - COO Dentsu w Polsce i CEE.

Maciej Florek
2388 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane