Value Media wygrywa obsługę mediową Orange

Klienta traci Initiative.

Orange Polska rozstrzygnęło przetarg na planowanie i zakup mediów, wybierając do współpracy Value Media (Group One). Przedstawiciele klienta nie chcieli wczoraj skomentować informacji opublikowanych w MMP24. Zwycięstwo Value Media będzie oznaczało stratę dla Initiative (Mediabrands). W przetargu brały udział jeszcze Sigma Bis i Zenith. PHD wycofało się we wcześniejszej fazie.

W ubiegłym roku wydatki reklamowe Orange wyniosły cennikowo 377 mln zł (za Kantarem).

- Po raz kolejny udowodniliśmy, zgodnie z jedną z wartości firmy, że WE TRY HARDER! Nie mam wątpliwości, że to dzięki sile kompetencji zgromadzonym w całym Group One, tworzymy najlepsze strategie pokazując tym najlepiej, jaka wielka siła tkwi w claimie marki Orange: Together we can do more. Kluczowe były też niewątpliwie warunki zakupu mediów, które w naszym przypadku okazały się najlepsze. Bardzo się cieszymy na okoliczność współpracy z Orange i bardzo dziękujemy za powierzone nam zaufanie - mówi Kamil Wiszowaty, CEO Group One Media i Managing Director Value Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.