Mediaplus wygrywa obsługę marki Mowi [wideo]

Działania w telewizji, kanałach digitalowych oraz in-store.

Agencja mediowa Mediaplus (Group One) wygrała przetarg na obsługę mediową marki Mowi w Polsce. Pierwszy wspólny projekt spółek to wielokanałowa kampania reklamowa “Mowi is Goodness” wspierająca sprzedaż w okresie przedświątecznym. Działania prowadzone są obecnie w telewizji, kanałach digitalowych oraz in-store.

Mediaplus realizuje działania w online przy wsparciu agencji SalesTube.

Maciej Florek 2370 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.