Dział client service Value Media powiększa się
Nowe osoby to Daria Walczak-Małecka, Magdalena Kos, Anna Demidowicz i Magdalena Bryk.
Do agencji mediowej Value Media (Group One) dołączają cztery nowe osoby: Daria Walczak-Małecka w roli communication managera oraz Magdalena Kos, Anna Demidowicz i Magdalena Bryk w roli senior communication plannerów.
Daria Walczak-Małecka swoje dziewięcioletnie doświadczenie zdobywała w agencjach Carat, Starcom i Initiative. Pracowała dla takich marek jak: Microsoft, Adidas, L'Oreal czy Carlsberg.
Magdalena Bryk przygodę z branżą zaczynała blisko cztery lata temu w domu mediowym Wavemaker, żeby następnie rozwijać się w strukturach UM. Pracowała dla takich klientów jak Henkel, Evergreen Garden, Orkla czy Froneri.
Magdalena Kos do Value Media przeszła z MediaComu, gdzie odpowiadała za komunikację offline takich marek jak Skoda, HBO, Auchan, Danone i Żywiec Zdrój. Karierę zaczynała 15 lat temu od branży reklamowej, żeby w 2007 r. związać się z mediami w biurze reklamy Polsat Media.
Anna Demidowicz rozpoczęła karierę w domu mediowym Zenith, gdzie zdobywała doświadczenie na takich klientach jak Electrolux, Foodcare i Omegapharma. W ciągu ponad sześciu lat w branży współpracowała z Ferrero, Kraft Heinz czy Angelini Pharma. Do Value Media przeszła z agencji Carat.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.