Bezobsługowa Żabka Nano w Decathlonie w Piasecznie
Testowany koncept sklepowy wykorzystuje innowacyjną metodę autoryzacji i płatności za zakupy, wdrożoną we współpracy z firmą Adyen.
– Od czerwca br. otworzyliśmy już kilkanaście bezobsługowych placówek Żabka Nano w bardzo różnych lokalizacjach m.in. na dworcu, metrze, w centrach miast czy Międzynarodowych Targach Poznańskich. Obecnie debiutujemy z nową wersją Żabki Nano w modelu store-in-the-store. Dzięki specjalnej konstrukcji modułowej placówkę możemy uruchomić w bardzo krótkim czasie, w Piasecznie trwało to ok. doby. Pilotaż zaplanowany jest w sieci Decathlon, cieszymy się, że wspólnie możemy budować nową wartość dla klientów – mówi Tomasz Blicharski, wiceprezes zarządu Żabka Polska, dyrektor zarządzający Żabka Future.
Asortyment w Żabce Nano w Decathlonie jest dostosowany do specyfiki lokalizacji i profilu klienta. Obejmuje ok. 450 produktów, w tym zdrowe przekąski, soki i smoothie, dania gotowe oraz świeżo mieloną kawę z ekspresu. Z okazji otwarcia sklepu Żabka Nano oferuje kawę z ekspresu lub roślinny batonik marki własnej Plant Hunter za 1 zł oraz do każdych zakupów płynną przekąskę Foodini gratis. Pierwszych 200 klientów Żabki Nano otrzyma także karty przedpłacone o wartości 50 zł na zakupy w sklepach Decathlon.
Niedawno Żabka uruchomiła także pilotaże ekspresowych dostaw (Żabka Jush) oraz sklepów na stacjach paliw Rakieta.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.